محاسبه آنلاین حجم آب استخر

چگونه حجم استخر خود را محاسبه کنیم؟

برای محاسبه حجم آب استخر دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است لازم باشد بدانید استخر شما چند لیتر آب دارد. برای دانستن اینکه چه مقدار از یک ماده (زاج ،کات کبود ، کلر ) و… باید برای استخر استفاده کنید. یا برای تعمیرات استخر یا تعویض آب استخر و پرکردن دوباره آن به چقدر آب نیاز داریدو محاسبه هزینه کنید.

دانستن اندازه استخر برای خرید تجهیزات جدید نیز ضروری است. تعوض پمپ  یا  مبدل گرمایشی استخر ، باید اندازه تجهیزات را محاسبه کنید تا ببینید آیا برای استخر شما مناسب است یا خیر. خوشبختانه، محاسبه حجم استخر شما کار سختی نیست!

محاسبه حجم استخر مستطیل

استخر مستطیل - محاسبه آنلاین حجم آب استخر

  • برای محاسبه حجم آب استخر عمق انتهای عمیق و عمق انتهای کم عمق را بعلاوه کنید،سپس بر 2 تقسیم کنید تا عمق متوسط ​​را پیدا کنید.
  • طول را در عرض ضرب کنید، سپس در عمق متوسط ​​مرحله قبل ضرب کنید.

به عنوان مثال استخری که طول 10 متر و عرض 4 متر و کم عمق 1 متر و عمیق 2 متر است.

کم عمق بعلاوه عمیق = 3 تقسیم بر 2 =1.5 ضرب در طول ضرب در عرض =60 هزار لیتر یا 60 متر مربع

محاسبه حجم استخر دایره

استخر دایره - محاسبه آنلاین حجم آب استخر

  • برای استخر های دایره قطر استخر را ضرب در قطر استخر میکنیم بعد تقسیم بر 4 بعد ضرب در عدد پی 3.14 ضرب در عمق متوسط عمق متوسط رو در محاسبه استخر مستطیلی گفتیم .

محاسبه حجم استخر نا منظم

استخر نا منظم - محاسبه آنلاین حجم آب استخر

  • برای استخری به شکل نا منظم ، ابتدا باید مساحت سطح را با جمع کرد. طول استخر را ضرب در 0.45 کرده و جواب را  با جواب قطر بزرگ و کوچک ضرب کرده لازم به ذکر است (قطر بزرگ بعلاوه قطر کوچک) میشود و جواب را ضرب در عمق متوسط کنید مساحت استخر به لیتر یا متر مربع

برای سفارش آب برای استخر کلیک کنید.

آبرسانی استخر

محاسبه حجم آب استخر

محاسبه آنلاین حجم آب استخر

نمونه کارهای ما

اسکرول به بالا