تانکر آبرسانی استخر-آبرسانی استخر

تانکر آبرسانی

تانکر آبرسانی استخر ،فروش آب برای استخر،حتما بخاطر دارید که قبلا استخر های خانگی در بیشتر از مناطق یا با آب چاه پر می شد،یا بدلیل ارزان بودن آب مصرفی سازمان آب از آب شهر استفاده میکردیم، اما امروزه به دلیل خشک شدن آب چاه ها در مناطق و گران شدن آب مصرفی سازمان آب دیگر امکان استفاده از آب چاه و آب مصرفی نیست.

اما آبرسانی زلال در سال های اخیر با درنظر گرفتن هزینه و جرایمی که بابت استفاده آب شرب ساختمان انجام  می شد تعدادی تانکر آبرسانی برای استخر های خانگی و عمومی برای خدمت رسانی در سطح شهر تهران این مشکل  را بایک تماس با متخصصین آبرسانی بر طرف کرده است.

آبرسانی زلال چه خدماتی را برای پر کردن استخر میدهد ؟

  • بازدید کارشناس قبل از پرکردن استخر
  • توضیحات متخصص استخر درمورد نگهدای آب
  • شیلنگ کشی از درب منزل تا محل تخلیه آب
  • ارائه بارنامه میزان حجم آب در تانکر برای تمامی ماشین ها

قیمت تانکر آبرسانی استخر !

قیمت آبرسانی با تانکر به مقدار حجم آب،مسیر و مکانی که توسط مشتری درخواست میشود دارد.

سایز تانکر های آبرسانی استخر به ابعاد مختلف 12000 هزارتا 7000 هزارتا 6000 هزارتا ساخته میشود،و که هرکدام از تانکرها قیمت های مختلفی دارد.

1آبرسانی استخر 09354080018 min 300x195 - تانکر آبرسانی استخر-آبرسانی استخر

تمامی پروژهای آبرسانی استخر در تهران است،کیفیت شفاف بودن آب برای ما مهم ترین گزینه است،تخصص ما و تجربه ما تانکر آبرسانی استخر در تهران است.برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به برگه گالری مراجعه کنید.

همچنین درنظر داشته باشید بعد از پر کردن استخر حتما اول بکواش بزنید بعد استخر را راه اندازی کرده و بعد میزان کلر استخر را کم کم بالا ببرید، اگر به لا فاصله کلر استخر را بالا ببرید آبر شک کلر وارد شده و آب استخر سبز میشود و اگر این عمل انجام شد و اب سبز شد بازم نگران نباشید 3 روز زمان میبرد که آب استخر شفاف شود فقط در طول این 3 روز پمپ ها باید روشن باشد. برای اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

 

نمونه کارهای ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا